Aquest bloc forma part d’un projecte de recerca educativa i d’estudi que l’autor ha desenvolupat gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya durant el curs 2009-2010. Resolució EDU/2413/2009, de 27 de juliol (DOGC núm. 5461 9/9/2009)
El treball d'investigació, Com les TAC faciliten el pensar, experimentar i parlar de ciències a primària, s'ha fet a les quatre escoles del barri de Sant Josep de L'Hospitalet de Llobregat. S'ha treballat en els nivells de 2n a l'escola Pau Sans, a 3r a l'escola Josep Janés, a 4t a l'escola Joan Maragall i a 5è a l'escola Sant Josep - El Pi. S'ha fet l'estudi partint de quatre unitats didàctiques diferents .
S'investiga de quina manera l’ús de les Tecnologies de l’Aprenentatge i Coneixement (TAC) poden ajudar als alumnes de primària en el seu procés d’aprenentatge de les ciències per fer evolucionar les seves idees.
S'investiga de quina manera l’ús de les Tecnologies de l’Aprenentatge i Coneixement (TAC) poden ajudar als alumnes de primària en el seu procés d’aprenentatge de les ciències per fer evolucionar les seves idees.
Aquest espai virtual ha servit per recollir el treball de la llicència d’estudis que s'ha desenvolupat durant el curs 2009-2010, per mostrar i compartir els materials elaborats i, fóra bo, que esdevingués un mitjà d’intercanvi i discussió entre professionals de l’ensenyament preocupats pel tema de l’Ensenyament i en particular de les Tecnologies i les Ciències.
Espero que sigui profitós.
Espero que sigui profitós.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada